Baek Z Young - DESTINY (Drama Ver.) Official M/V

 Baek Z Young - DESTINY (Drama Ver.) Official M/V





intro ~
music : 2:29


 Small actions Bright figure One and two gathering Good habits Selected Living situation Awesome teacher Almost adults taught, every day hardly changed Every day changes people have their own method, commonplace, objective one habit of myself Imagine the appearance of adults in the future Even now fate can meet ordinary customs gathered and create future value, even if I pretend not to everyday, nobody already Has pulled me Everyone knows It becomes a light of good behavior I can make a wonderful future without others others I have to choose a love Choose a happy family Even now I want to become soon Fate can meet ordinary habits gathering and create future value, even if I pretend not to everyday, already people everyone pulled me already know me want Select wish (borrow) everyday and go back high Thank you and always appreciate me and the decision I made made my love for my future Destiny can meet my decisions gather and make a new world, how much I am Pretending not to be everyday, already knowing everything everyone has already drawn me

小さな行動明るい姿一つ二つ集まっ良い習慣選択される生活の様子恐ろしい先生ほとんど大人教えようし、毎日にくく毎日変わって人々は彼らだけの方式があり、平凡で、客観的な1つの習慣自分の将来大人の姿を想像してみてください今も早くなりたい運命は普通の習慣が集まって会って、将来の価値を作成することができ、私がいくら毎日ないふりをしても、すでに人々誰もが私を引いた誰もが知っている良い行動の光になって素敵な未来を他人ない私の意志することができ、愛の選択幸せな家庭を覚えなければならなっ今もすぐになりたいの運命は普通の習慣が集まって会って、将来の価値を作成することができ、私がいくら毎日ないふりをしても、すでに人々誰もが私を引いた誰もが知っている私の望み毎日願い(借り)を選択し高返し受け(喜び)常に私に感謝して、私は下した決断が私の未来を私の愛を作って運命は自分の決断が集まって会って、新しい世界を作ることができ、私がいくら毎日ないふりをしても、すでに人々誰もが私を引いたすべてのすべてを知って